როგორ გაფართოებული PayPal 2012

როგორ გაფართოებული PayPal ანგარიშები გამოყენებით PayPal ფორუმი პროგრამული უზრუნველყოფა

ჩემი წინა პოსტი მე უკვე ნაჩვენები როგორ გაფართოებული PayPal ანგარიშები გამოყენებით იმიტირებული შესვლა გვერდი. ამ მუხლის მე გაჩვენებთ როგორ გაფართოებული PayPal ანგარიშების გამოყენებით PayPal ჰაკერული პროგრამა.

ეს გაკვეთილი არის დაწერილი ანდრია, ერთგულ მკითხველს ამ დღიურის.

შენიშვნა: ფორუმი საკრედიტო ბარათი ან ბანკის ანგარიშების, როგორიცაა PayPal არის უკანონო ქმედება, ეს მხოლოდ საინფორმაციო პოსტი და მე არ ვარ პასუხისმგებელი ნებისმიერი ქმედება გაკეთდეს თქვენს მიერ წაკითხვის შემდეგ ეს გაკვეთილი. ეს პოსტი საგანმანათლებლო მიზნებისთვის.

ეს არის ყალბი ფულის PayPal Adder პროგრამული დაგეხმაროთ სავალდებულოა თქვენი keylogger ან რასაც ტროას სერვერზე თქვენ. ეს ფული PayPal Adder პროგრამული ჩანს გამოიყენება დამატება ზოგიერთი ფული თქვენი PayPal ანგარიში, მაგრამ რეალურად ეს ყალბი ფულის PayPal Adder პროგრამული უზრუნველყოფა გამოიყენება მხოლოდ როგორც საშუალება ინსტალაციის ტროას სერვერი binded ეს დაზარალებულებს კომპიუტერი. READ MORE….

 

Posted on November 21, 2011, in Tips. Bookmark the permalink. Tinggalkan komentar.

Tinggalkan Balasan

